قوانين و مقررات:

خريد شما از فروشگاه اینترنتی “ ني ني ماما لند” به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

* خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “ ني ني ماما لند” مطابق با دستورالعمل هاي موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

* اطلاعات و ويژگي هاي کالاهای عرضه شده از منبع  اطلاعاتي که توسط نمایندگی های کالا اخذ مي شود در سايت بارگذاري شده است..

بنابراين هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

* فروشگاه هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

* فروشگاه به هیچ وجه اطلاعات کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری هاي روز متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند و امنيت سايت و اطلاعات آن را تضمين نمايد.

* تمامي تصاوير كالاهاي استفاده شده در سايت متعلق به اين فروشگاه مي باشد و هر گونه كپي برداري و استفاده در سايت هاي ديگر قابل پيگيري مي باشد.

* كاربران موقع سفارش كالاي مورد نظر خود، مي بايست فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل تكميل نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترتي ” ني ني ماما لند ” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترتي ” ني ني ماما لند “

مي باشد.